Bild: Julias Vita DrömmarJag har fortfarande kamera bekymmer, och ni får stå ut med att jag lägger in lite inspiration här istället, innan problemet är löst:)
Numer kan man få det väldigt fint i köket. Vilken butik man än vänder sig till, eller kollar in på nätet så finns det massa snygga detaljer. Fina flaskor med diskmedel, vackra disktrasor och häftiga diskborstar! Detsamma gäller för tvättstugan. Burkar och klämmor och påsar. Allt för att göra det lite roligare i vardagen!
Själv har jag
diskmedel- och tvålpump från Cult Design här hemma i radhuset. I stugan står en yes......men nu kollar jag in alternativen:D
Som en karamell på bänken, blir det med de här fina flaskorna! Det är Tvål samt Diskmedel från House Doctor. Finns hos
Julias Vita Drömmar
Bild: Ett Hus I VittSom ljuvligaste ljuvliga är väl den här diskmedelsflaskan "Grandmas kithen" från Green Gate!!
Ett Hus i Vitt har den i webbutiken.
Tänk när jag äntligen, långt fram i framtiden, renoverat köket i stugan och fått min porslinsho, vad fin den skulle bli på bänken!!
Undra om man köpa och lägga på lager?..Eller så får jag ha den på min fula diskbänk jag har nu helt enkelt:)
Bild: RussinetHärliga färger i ett annars ljust kök är väl härligt!! Jag skulle vilja köpa en av varje, och byta utseende på köket ofta! En trasa, en kökshandduk och två tre lyktor i samma färg är det som krävs egentligen:) Eller kanske ska jag matcha gardiner och andra textilier med en trasa i samma färg?
Ni hittar dessa på
Russinet.
Bild: Perlan LivingDisktrasor har blivit bara roligare och roligare. De finns med text, motiv, foto och alla mönster man tänkas kan! Lite annat än de där tunna sladdriga håliga varianterna man växte upp med:)
De här fina är designad av
Erika Tubbin, och finns hos
Perlan Living.
Bild: Perlan LivingMalin Westberg heter tjejen som skapat de här fina trasorna! Även dessa hittar man på Perlan Living. Dessutom kan man just nu köpa både Malins och Erikas trasor lite billigare.
Perlan Living har erbjudandet köp 4 betala för 3!!!
Ikväll blir det en sväng tillsammans med Tobbes fotbollslag, för att tacka av en av de tränare de haft. Han flyttar nu tillbaka till England, och kommer vara väldigt saknad förståss!!
Imorgon spelar Tobbe match, och vi har också 30-års jubileumsfest i vårt område. Det blir massa skoj för barnen, och sen mat och dans på kvällen.
Jag har första parkett, då festtältet är uppställt på gården utanför vårt hus:)
Ha det bäst i helgen alla ni. Får se om jag får möjlighet att blogga nått. Om ljuset är bra, kanske jag till o med får till nått foto;)
Overa and out