02 maj 2010

Nytt i köket

Våromgången av vitagåvor var på temat bak & mat. Jag fick den här söta slickepotten från Rice, av min hemlige vän, Veronica med bloggen Sollenkroka by. Jag fick också söta bakformar, som jag ska visa senare i sommar. Tänkte spara på dem till skolavslutningsbaket:)

Skålen som är från IB Laursen, har jag fått i födelsedagspresent av min barndomskompis.

En rolig detalj med gåvan från min hemlige vän, är att jag hade köpt en likadan slickepott till MIN hemligevän. Det var bara olika rosa nyanser på den:)
För någon vecka sedan köpte jag en ny manchett till min changebricka också. Med en liten tatuering.. Cult Design har så många roliga och fina nyheter i år. Finns flera saker som jag skulle vilja ha!
Idag har det varit fotboll för hela slanten. Först match för Tobbe i pojkallsvenskan. Tyvärr förlust...
Sen träning för Jonte. Kan nämna att det blåst småspik här idag. Det var allt lite kallt, att först stå i två timmar på match, och sen nästan direkt 1 timme på träning...ischiamej. Men snart är sommaren här får jag hoppas:)
Over and out

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Med en sådan skulle jag säkert baka ibland *ler*!

n o r d i n g å r d e n sa...

En sån "bonke" skulle jag med vilja ha, fast jhag inte är den bakiga typen: )

Vilket härligt valborgsfirande ni såg ut att ha haft, trots vädret, jag jobbade fram till nio men hörde kalaset fr vinterparken!

Vilken somrig och inbjudande header du skaffat!!

Jag visar ett par guldkornsbutiker i min blogg idag, kika in vetja: )

Ha en bra vår!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...va fasen är ett ADHD-halsband??!!

Emma Clara sa...

Härliga baksaker!!!!!

Du vann min tävling hos mig.....gå in till mig och ge mig din adress så skickar jag den....Grattis!!!!