20 september 2008

Förkläde

Jag köpte ett sånt sött förkläde med vackra rosor i lite "Laura Ashley" stil, för en tid sedan. Tyvärr minns jag inte varifrån det kom nu på rak arm...återkommer om det!

När jag besökte lilla butiken Fideli, på Frösön, för att köpa en gåva till min hemlige vän i höstomgången av Interior Gave Along, kunde jag inte låta bli att köpa det.
Det var det sista som fanns kvar också, och det är bedårande sött med påsytt hjärta på fickan fram!
Kommer väl till pass i stugan nu när julbaket snart drar igång:)

Over and out

4 kommentarer:

Ljuva ro sa...

Oj va fint!

Pia sa...

Det var et rigtig sødt förkläde:-) Og tusind tak for at du kiggede forbi min blog:-)

Kram Pia

IKT i min vardag sa...

Vilket sött förkläde! Nu ska jag också in och tävla hos Hedvig & Jag ;-)

Kram Linda

MiaMaria sa...

Hej Susanne!!!

Så fint du har fixat till det ute, behöver också lite ordning nu när hösten är här.

Vilket vackert förkläde!!!

HA´en bra vecka!
MiaMaria