20 september 2008

Gratis

Ni har säkert också fått erbjudandet. Om tallrikssetet i glas, från Ellos.
4 mattallrikar och 4 assietter på köpet vid beställning. Sen fick man köpa ett set om 4+4 för 79:- också.
Här hemma behövde vi lite nytt att äta på, och dessa är rätt snygga, och passar in i vårt radhuskök tycker jag!
De är inte så stora. Lite mindre än jag trodde när jag köpte dem. På assietten får det precis plats en avokado...inte mer!
Men jag tänkte om jag köper de vita stora fyrkantiga tallrikarna i porslin, från Åhléns, kan de få agera mattallrik, den svarta förrättstallrik och den mönstrade....ja....den kan man kanske bara ha servetten på vid dukning..hihi!

Nåja. Vi äter på de svarta nu varje dag, och har så gjort i ca 2 veckor, och det fungerar bara bra. Så det är nog en vanesak:)

Assietten har än så länge bara fått vara underlägg till ett och annat tillbehör till maten;)

Over and out

2 kommentarer:

Lo sa...

Hej, tack för tipset!
Glashjärtanen du har i tallriken, var kommer de ifrån?

Monachos sa...

så det var därför dom var slut när jag tänkte beställa :)

Snygga är dom i alla fall!