28 juni 2008

Fideli Inredning & Design

Samtliga foton: Fideli Inredning & Design (lånat från Blocket)

På Frösövägen 18, på Frösön, ca 1 km från Östersunds centrum, ligger en liten inredningsbutik, Fideli Inredning & Design med massor av smått och gott! De saluför saker från bla Miljögården, Näsgränsgården och Twins Home.
Jag har endast kikat in en gång, men då var tyvärr plånboken hemma, men kommer absolut göra en del inköp där när de öppnar igen efter sommarsemestern. Det är stängt nu mellan 30/6-20/7.
Jag har lånat bilderna från deras annons på blocket, så tyvärr går inte bilderna att klicka större...
Som ni ser finns det ljuvliga ljuslyktor, söta kökshanddukar, fattigmanssilver, kuddar och dukar.
De hjälper till med inredningsråd också, samt så gör de personliga akvareller att ge bort i gåva!
Sittdynor, handdukar, sittdynor, plädar och hur mycket som helst! Jag vill ha allt:)
Här kommer jag hitta fina saker både till stugan och radhuset! Kolla in de fina vita muggarna som står på sidebordet! De vill jag verkligen ha!
Har du vägarna förbi Östersund och Frösön i slutet på Juli och framöver, så gör gärna ett besök!
Öppettiderna är Må-Fre 11-18 och Lö 11-14. OBS att de har semesterstängt 30/6-20/7.
Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygga dom där ljusstakarna var....de med siverkulor på rad...!

Hoppas du haft en bra helg!

Lina Gardelid sa...

Tänk att jag fortfarande aldrig varit inne där... =/ Det får det bli ändring på...

Har ett litet speciellt erbjudande på min blogg just nu. Spana gärna in det...
Kram!!