20 september 2008

Om en lördag i september

Idag har jag putsat fönstren i köket och vardagsrummet!
Känns så roligt när det är gjort! Men det brukar ta typ 30 sekunder så har antingen en fågel skitit ner dem, eller Jonte satt ett fett handavtryck mitt på rutan.....
Men peppar peppar idag har de lyckats klara sig hittills. I dryga 2,5 timmar nu:)

Passade på att byta gardiner och detaljer i köket. Från det sommar turkos till det mer höstiga rosa/svart/lila. Precis samma som förra hösten!

Bilder i inlägget lånat från: Teardevil
Jag har också klickat hem en smyckes display från Teardevil.

Det blir ju höstmarknad snart, och det är snyggt att ha en sådan här på bordet då! Till vardags kanske man skulle kunna ha den med mina egna smycken på en byrå någonstans...?

Over and out

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

åh, ett sånt fint smyckesställ vill jag också ha...tack för tipset :)

var ska du befinna dig på höstmarknad?

kram