17 augusti 2008

Smeg


När vi renoverar det lilla köket i stugan, som inte är mer än en tumme stort, så har jag tänkt mig ett kylskåp med frysdel från Smeg! Det vore höjden av lycka:)
Gärna ett pastellblått som det här.
Eller kanske creme färgat som detta!
Jag älskar formen på skåpet, och det skulle passa så bra in i den stil jag eftersträvar i stugan:)
Tyvärr så dröjer det innan renoveringen där blir av. Hemma köket ska bli helt klart först. Och hall och Jontes rum, men det har jag ju skrivit om förr.
Sen så kommer stugans badrum prioriteras innan kök.
Men drömma får man väl göra:)
Over and out

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å, ska du ha en Smeg, vad sotis jag blir.. ;-) Vill också ha! Creme föredrar jag helt klart men visst är det fint med en ljusblå skönhet också.. kram!

Zizzi sa...

Jag ÄLSKAR kylskåpet från SMEG! Tänkte faktiskt titta ut ett till köket hemma, men jag tycker att frysen är lite liten på de jag sett. Vet du om det finns en fristående kyl och frys?
Kram cissi

Susanne sa...

Smeg är som smöret på bullen dvs extra gott. Jag älskar Smeg. Har visat gubben på nätet men då han scrollat ner till priset har han stängt rutan. :-)
Ha en fin måndag.
Kram
//Susanne

anna k. sa...

Jag håller med dig - det vore rena drömmen med en smeg, har sugit på den karamellen i flera år! Nästa gång så... :)