05 februari 2007

sjuk helg

Fredag for Tommy på ledarkonferans med fotbollsföreningen.
Vi andra var bara hemma och slö tittade på Let´s Dance.


Vaknade lördag morse med yrsel. Samma lika som jag brukar få.
Tobias blev hämtad av morfar då de skulle åka bort till på söndag för att hämta ved.
Jag låg halva dagen och sov, sen kunde jag börja sitta upp och gå upp och äta lite.
Mamma sysselsatte sig bäst hon kunde.

Jonathan gick till en kompis på förmddagen och de for iväg en sväng och åkte skridskor...
Halv sex på kvällen börjar Jonte spy!!!
F-n han som nyss varit sjuk:-(
Sen spyr han sig genom hela melodifestivalen och ända till halv sex på söndag morgon!!
VARJE KVART!
Jag led med honom varje sekund. Speciellt på slutet när ögonen nästan stod ut ur huvudet bara av ansträngningen.
Uschiamej!

Nu väntar vi andra på att bli sjuka vi också......
Men.
Vi mår bra än så länge så det kanske går bra!?
Jontes kompis och syrra också...

Och.
Det var den helgen det......

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch vad trist! Jag har faktiskt klarat mig från alla krämpor än så länge, peppar peppar (ta i trä). Krya på dig/er!
Kram/Susanne

Anonym sa...

Fy! Magsjuka.. Det värsta av allt! Tydligen ligger halva stan. Hoppas ni andra klarar er! Kram kram