02 februari 2007

Också veckans vill ha!!




Visst är dessa kommande Crocs skor läckra?!
Balett vs grova prommisar:-)
Lika ful-snygga som orginalet!!
Ett måste ha till sommaren tycker jag.
Ett par champangefärgade som på första sidan tex:-D
Jag var en knapptryckning ifrån att shoppa ett par chokladfärgade crocs cayman från have2have idag eftersom de har rea på dem, när jag råkade snubbla över vad som komma skall i mars månad!!
Jag avvaktar inköpet innan jag provat dessa live!
Och du!
Kolla in crocs gummistövlarna!
Inte så snygga, men coola...!!
Det skulle väl vara nått?
Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att Crocs är så vannsinnigt fult på vuxna *S* Men jag vet att dom är supersköna! Och nu börjar man nästan vänja sig vid utseendet.

Joakim hade ett par illgröna förra sommaren som han älskade. Praktiska med på en busig liten kille. Det blir nya åt honom till sommaren.

A L V A S - P A P P A ! sa...

tjänar foppa stålar på dessa också? som om han behöver tjäna fler kosingar? och särskilt på att folk klär sig i vansinnigt fula skor..

Fredrik Andersson sa...

Jag har sagt länge att jag ska köpa ett para crocs men det har inte blivit av. Nu måste jag ta tag i saken...

Brunkullan sa...

Annica: Ja, egentligen är de ganska fula. Men de är så otroligt sköna att det inte gör något:-)

Alvas pappa: Jo han gör nog någon krona på det hela!!
Men prova ett par du också så kanske du är fast;-)

Fredrik: Ja. Vänta och kolla in off road!!!