29 november 2006

Febrig

Tobias har varit hemma sen i lördags och varit förkyld.
Han har haft hög feber och hostar och snorar.

Själv fick jag gå hem igår på förmiddagen då jag mådde tjyvens.
Frös och hade ont i halsen och hela kroppen.
Väl hemma hade jag 39 grader och la mig och sov till nästan 15.30.
Sen blev jag pigg förståss och iddes knappt gå och lägga mig igår kväll, men somnade ändå rätt tidigt. Runt 23 tiden!

I morse hade jag lätt feber, men på eftermiddagen var den borta och jag känner mig så pass att jag kan gå imorgon på jobbet. Känns onödigt att vara hemma om jag är feberfri!
Nu klagade Jonte på ont i halsen, så nu håller jag tummarna att han klarar sig ialla fall, vi ska ju skriva papper på fredag om stugan.
Och i helgen ska vi ju vara där för första gången:-)
Då vore det ju kul om alla var friska!!

Ja, nu blev jag glatt nervös på ett skönt sätt! Kul att vi äntligen ska få ta över!!
Ja äntligen säger jag igen!

Over and out

Inga kommentarer: