29 november 2006

IKEA




I måndags var jag, L och A-C på jobbet iväg till Sundsvall för ett besök på IKEA.

Jag handlade GLIMMA 200 värmeljus, GLIMMA 24 lite större värmeljus, GLÄNSA ljusring till advent (sån där rund stor som hänger i tex fönstret....), 2 förpackningar GLIS låda med lock set om 3, PS värmeljushållare (se bild), SODA Sugrör, JABBA tvätthängare till tex strumpor (ser ut som en bläckfisk...), 2 förpackningar ISIG Pärlgirlang att ha i granen, FRÄCK spegel (liten rund på saxad arm...), Läslampa till Jonte men kan inte skriva vilken då jag kan råka säga nått innan jul, då det är en julklapp:-), ANTILOP bricka till barnmatstol (beställd av Annica:-)) och CHARM rivjärn set om två!!!
Inte så mycket, men ändå över 700:-..............
Skulle kunnat köpa så mycket mer om det inte varit så nära jul!!
Vi var över på inredningsbutiken Boom, i Birsta kupolen också.
Där blev man nästan tokig! Mycket fint och inte allt var så dyrt heller i jämförelse med andra möbelaffärer.
Stora jätte golvlyktor från 249:- och uppåt, kohud för under 1000 lappen OSV.......
Handlade inte en pryl där! Men skulle kunnat där också.....
Passade sen på att kolla in alla andra butiker och klädaffärer och meningen var att jag skulle köpa nästan alla julklappar klart, men jag hittade inte nått nästan!
Köpte två julklappar åt Tobias, men vad kan jag inte säga, då han läser här ibland;-)
Pilutta dig!!!:-)
Nåja. Trevlig dag ialla fall, även om det betyder att jag ligger efter på shopping schemat!
Får ta igen på måndag:-)
Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

PS ljushållaren är bara så snygg!! Jag har haft en sån som tyvärr inte överlevde små nyfikna barnhänder. Trodde inte den fanns kvar!

Brunkullan sa...

Jodå.
Har velat haft en i flera år, men den har alltid varit tillfälligt slut när jag varit där!!
Men nu slog jag till:-)