23 augusti 2006

Meeri, här är svaren!!!

Meeri har bloggutmanat mig.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Barnflicka
Undersköterska
Cafébiträde
Hotellstäderska

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Dirty Dancing
Grease
En officer och en gentleman
Titanic

Fyra låtar jag gärna hör just nu:
Everytime we touch- Escada
Who knew- Pink
Not ready to make nice- Dixie Chicks
Innan klockan slår- Patrik Isaksson

Fyra städer jag har bott i:
Östersund
Washington D.C.
Ytterhogdal city:-)
No more.......

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Cityakuten
Desperate Housewifes
Lost
Prison Break

Fyra ställen jag vill åka till:
Thailand
Kroatien
Californien, USA
Afrika, any country...

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.aftonbladet.se
www.expressen.se
www.laget.se/ifktottenham
www.blogger.com


Fyra favoriträtter:
Tjälaknul (älg) med potatisgratain och gräddsås
Fried noodles de lux
Kebab
Monicas Kycklingpasta m pesto och soltorkadtomat

Fyra ställen där jag trivs:
Hemma
Ytterhogdal
Göteborg
På IKEA!!!

Fyra personer jag vill träffa: (Nu levande)
Oprah Winfrey
Hillary Clinton
Dalai Lama
Påven (Benediktus någonting.....)

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten: (Ej bloggare..)Maila mig!!
Anna-Carin
Lotta
Charina
Tommy

Over and out

Inga kommentarer: