17 juni 2012

Uppdatering 3

 Mellan påsk och nu har det förtåss gått en tid. Tyvärr har inte kameran alltid varit med, eller så vill inte motiven läggs ut på nätet;)
Mina väninnor K och A har båda fyllt 40! Det har firats förståss.
Massor av bilder togs, men då motiven inte vill läggas ut till beskådan på nätet blir det inga bevis (och tur är väl det..hihi..Det var makalöst rolig!).

Sen har Fabian, min väninna Lisas, (med bloggen livet levererat av Lisa) son, tagit studenten.
Där tog jag också massor av bilder, men jag vågar inte lägga ut bilder på människorna utan att fråga, så det blir bilder på den härliga buffén istället:)


Däremot vågar jag mig på en bild på Fabian, studenten själv med sin mamma  Lisa!
Väldigt fina om jag får säga vad jag tycker:)

I fredags gick mina egna barn ut skolan också. Jonathan gick ut 4:an, och Tobias gick ut 2:an på gymnasiet.
Nästa år har jag alltså en egen student!
Hur gick DET till!?

Over and out

Inga kommentarer: