08 februari 2012

Snart event!

Bild: GroovyHolidays

Tänk nu är det inte långt kvar!

Eventet!!

Har inte ens börjat packa än, vilket är lite olikt mig. Och imorgon kväll ska jag bort....
Nåja, det löser sig.

Har flera fina bilder i nya kameran som jag vill visa er, men har inte hunnit förbereda datorn för att föra över dem, så jag kan lägga in dem i bloggen.
Det är bilder på presenter, lite shoppat för presentkort och annat smått och gott.
Ska förbereda (läs Tommy får förbereda...), så jag har det klart till jag åker på fredag dock.

Vill ju kunna uppdatera lite från eventet under helgen.

Nä..nu ska jag nog påbörja det där med packningen ändå!

Over and out

5 kommentarer:

Lisen sa...

Have fun!! Kram!

Johanna Stålros sa...

Jag hoppas så att jag inte behöver ställa in...kämpar med att bli frisk!!!! Kram

Anonym sa...

Jag är inte alls avundsjuk. Inte alls!

Ha det så underbart roligt! Visa oss massa bilder sen.

Coolaannna sa...

Vi ses väl på hotellet!! Ja menar så man känner någon<3

Mitt mobilnr är 0760441210 om du skulle känna dig lika ensam!!

Kram Anna

Anonym sa...

Ha så himla skoj i malmö, Susanne!
Svärmor!