10 februari 2012

Malmö




Jag är på plats!



Nu ska jag bara försöka rodda ihop några, för att höra om vi ska äta middag ihop ikväll:)




Och.


Den j--la sladden för att föra över bilder från kameran ligger inte i kameraväskan!! Har ju inte använt den, så frågan är om den ens legat där, eller om den är kvar i kartongen hemma....


"#%&€$£@{{



Är det värt att kosta på en extra tro?




Uppdaterat: Tack vare Annika och Lisa kom jag på att jag kan sätta minneskortet direkt i datorn..Tack Lisa:)




Over and out

10 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt!

Jag använder aldrig sladden utan stoppar in minneskortet direkt i kortläsaren på datorn. Kanske din laptop har en sån med?

Ha en underbar kväll!

Sjabbig men chic sa...

Va? Är du på bloggevent? Vad himla kul!!!
Kram Lisa
Jo, jag storppar också minneskortet direkt i datorn.

sa...

Välkommen till Skåneland :-)
Vi är fyra tjejer som ska äta middag på Mosaik och ska samlas där 9.30. Sugen på att komma?
Du behöver ju inte äta...
Sms:a eller ring mig på 0733-719549 i så fall
Kram Emma

Mamma sa...

Ha nu en riktigt riktigt trevlig/mysig helg!!!!!
Kram mamma

Monachos sa...

Ha en riktigt trevlig helg men nog tycker jag att du borde göra en helg hos mig också snart :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Tänk, jag som så ofta är i Malmö är i Jämtland i kväll:) Ha så kul på eventet och kamerasladdar, tja, det är minst sagt ett kapitel för sig.... :) Mari

Johanna Stålros sa...

Vad skönt att det löste sig;) jag sitter på tåget nu framme vid 21.... Ska bli så skoj och träffa er;) kram

Tindy sa...

Välkommen till Malmö:))) kram:)

Coolaannna sa...

Skojsigt!!! Woohoooo!!!!

Anonym sa...

Susanne, ha det nu så fantastiskt skoj & njut av ledighet !!

Den här helgen är du mer än värd!!

Kramar Annika :-)

ps. jag vill veta allt sen...........