16 augusti 2011

Lexington





Bilder: Lexingtonshop


När vi ändå är inne på jul och badrumsrenovering, passar jag på att lägga ut några julklappsönskningar:)


Lexington har alltid fina produkter. Deras handdukar är klassiska och har bra kvalitet.

Randiga tycker jag var fina. Kanske i denna kombination av charcole och vitt. Eller kanske de ljusblårandiga.

De enfärgade i plommon tycker jag också var väldigt fina, men jag kan tänka mig alla färger, utom röd och korall.


Jag äger ingen morgonrock, men jag skulle gärna vilja ha en.

Den här vita fina med monogram från Lexington skulle jag gärna hänga på en krok i badrummet!


Egentligen går jag och vita kläder inte ihop...Kan tänka mig kaffefläckarna på den, redan första morgonen..hehe...Men det är så krispigt och fräscht, så det får gå.

Har ju ändå alltid Vanish hemma:)


Over and out

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jojo... 1500:-, billigt och bra för en morgonrock.... :))) Men snyggt är det!

Brunkullan sa...

:)