13 januari 2011

La Perla

Bild: Eleven.se

En av mina julklappar var en underbar hudcreme, i en stooor vacker burk på 200 ml, som jag fick av Tommy. Den har ett lååångt namn:
La Perla J'aime La Nuit Crème de Nuit pour le Corps Body Cream.

Jag hade aldrig ens hört talas om den innan, men det måste vara den bästa cremen jag haft. Luktar helt gudomligt, och man blir silkeslen!

Så här beskrivs cremen:
- uppföljaren till den underbara J'Aime - personifierar mystiken och kärleken till natten, inlindad i en slöja av hemligheter. Doften öppnar med noter av päron för att övergå till ett blommigt hjärta av ros, jasmin och orkidé. Basen består av kashmirträ och amber.

Nu känns det som om jag aldrig kommer kunna sluta med den här cremen. Åsså blir jag lite nyfiken då jag ser att det finns en EdP i serien...

Over and out

1 kommentar:

Erika i Villa Lilja sa...

Verkar spännande med hudkrämen. Min tog precis slut, skulle kanske testa den...
Kram