11 mars 2010

Smakfullt

Här i stan har det äntligen öppnat en inredningsbutik som säljer Green Gate, Lexington och Gerbera keramik!
Smakfullt heter butiken, och jag älskar den redan.
Den är inte på så många kvadrat och ligger i Kärnan-huset. Bla har jag sett mina drömmars soffbord där! Det där jag skrev om några inlägg ner..åååå!!! Så snyggt!
De produkter från Green Gate som jag har, har jag köpt på nätet, eller när jag varit i södra delarna av landet. Ljuset och teet kommer från Elsas Hem!
Jag har en del Gerbera också. Köpt från Casual Living.
Hittills har det blitt två pajformar. En stor rosa och en mindre turkos. Jag har också en liten rosa vispskål och en avlång bakform i färgen sky. Älskar dem.
Nu är jag sugen på de små minipajformarna. Perfekt till efterrätter som en egen paj, pannacotta, brylé, eller att lägga bär i när man serverar glass som dessert!
Känns som om plånboken kan bli riktigt tunn på Smakfullt!!

Over and out

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Bra namn på butiken, den verkar verkligen vara full med smakfull inredning!

kram

Snäckskalsdalen. sa...

Det finns så himla många vackra grejer som är såna där måste-ha-saker......det du visar är jättefint!
Agneta

Sjabbig men chic sa...

Men varför har du inte burit hit de formarna för? Jag har ju lagt beslag på en av dina vispskålar. Jajaja! Du ska få tillbaka den. Det är inte utan att till och med jag känner något som jag tror är typ att jag skäms eller något sånt. Och du! Burkarna är jättefina!

Kram Lisa