14 november 2009

Vinnaren är....

....Stjärnor & Champagne!!
Tänk vad fantastiskt många som deltagit i tävlingen som jag hade, med vinst sponsrad av MIKMAK!! Det har tagit lååång tid under veckan, och nu på morgonen att sammanställa antal lotter. Men det var ett kärt nöje:)
Super tack till alla er som deltog! Nästa gång är det säkert er tur att vinna:)
Vill ni ha ett eget ljus, kan ni gå in på MIKMAK´s nätbutik och beställa ett, eller flera!
En bit över 100 lotter blev det, och med slumpgenerator drogs nr 29!
Om jag räknat rätt (har kontrollräknat flera gånger. Vissa har fått två lotter, vissa en lott..flera inlägg från samma person räknas inte..hihi...och har jag inte hittat någon länk, fast man sagt att man länkat har jag inte räknat det som två lotter heller!!), så är det bloggen Stjärnor & Champagne (två lotter) som vunnit det härliga doftljuset från MIKMAK, i doften Breeze!!!
Stort grattis! Maila mig din adress, så kommer ljuset på posten:)
Håll utkik efter fler tävlingar framöver!
Over and out

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Jättestort grattis till vinnaren! Och vi hörs sen. Är på jobbet nu.

kramis Lisa