27 oktober 2009

I min strumpa i jul

Bilder i inlägget från Bagaren och Kocken

Sitter och kikar lite på sånt som jag skulle behöva. Tänkte eventuellt beställa, men varför inte passa på att önska dem i julklapp?
Den här glasskålen till min Kitchen Aid skulle jag verkligen behöva. Eller en extra rostfri. Vilket som. Det blir inte lika mycket diska mellan de olika momenten när man bakar eller lagar mat på det viset.
Det får gärna ligga en sådan i min strumpa på julafton...eller under granen kanske...strumpan är nog för liten;)
Den här, Beater Blade, ryms nog däremot väldigt bra i strumpan! Det är en nackdel att den vanliga platta blandaren inte skrapar kanten när den blandar, och nu hittade jag en lösning!Allt kan man hitta på Bagaren och Kocken *blink, blink, Tommy (alltså Tomten)*.

Over and out

5 kommentarer:

Widénskan sa...

Skönt att ni mår bättre!
Blev ju lite orolig ju!
Kramar

Perlan sa...

Hej tjejen,

Angående din fråga hos mig.. Det stämmer, jag har haft dom. De tog slut i ett nafs :) Ska beställa hem nya, men lite flyt kan jag få med dom i min leverans som inte dykt upp än. Annars får det bli en ny leverans på en gång.
Finns i 3 olika stl. Vilken är det som du tänkt dig? Liten eller mellan? Den stora tycker jag är lite föör stor nämligen ;-)

kram!

Jessica sa...

Hoppas tomten läser din önskelista!
Glasskålen var snygg!
Tomten, jag önskar mig en Kitchen Aid!

Krya på er,
kram
Jessica

Prima Gård sa...

Riktigt bra julklappstips det där!

Kan man få en Kitchen Aid i strumpan tro? ;)

Kram Emma

Fjällsnipans Alster sa...

Aha.... den där skrapan är ju en anledning till att jag INTE vill ha en Kitchen Aid. Gillar ju inte att den inte skrapar och blandar som jag vill, men med den där "nya" vispen kanske jag ska tänka om!!! Synd att jag inte har plats i köket för en bara! haha.... Måste flytta kanske å önska mig ett större kök!

Kram Sofia