08 juni 2009

Karaktär

Jag har världens sämsta karaktär! När det gäller det mesta dessutom.....

Jag går ju en högskolekurs på distans. Bildbehandling närmare bestämt. Som tur är går jag den på kvartsfart, för egentligen är den slut idag, men jag har möjlighet att läsa hela höstterminen också!!

Men jag har knappt börjat.........
Sista december är sista dagen att lämna in sista övningen......
Jag har inte lämnat in någon övning än....!

Jo men det skulle ju vara så toppen att bestämma tiden själv, att få sitta om kvällarna när lusten föll på...Haha...där fick jag för min dåliga karaktär.. Det finns ju så mycket annat. Blogg, tv, tjejträffar....inget speciellt...tvätta....städa toan...Ja ni fattar;)

Denna vecka måste jag alltså använda till att plugga. Jonte är ju i skolan till efter lunch så jag kan passa på att sitta ostört:) Även kvällarna måste vikas. Vill hinna en bit innan höstterminen går igång.

Idag insåg jag att jag kommit till kursvecka 6 av 16, men fattade inget, och får börja om från början:(
Själva kursen ÄR jätteskojig, det är bara det att jag har så svårt att komma till ro och koncentrera mig på bara den...

Men! Skam den som ger sig! Idag har jag repeterat kursvecka 1..:D

Over and out

7 kommentarer:

HemmaFABRIKEN sa...

Ja, det är inte lätt att koncentrera sig på vissa saker ibland. Man kan hitta på så mycket annat som behöver göras före...

/Magdalena

Viveka på Humlebacken sa...

Hehe, jag känner igen det där. Jag har inte kommit mycket längre och jag måste vara klar i augusti:) Vet vad jag ska göra i sommar. Men kul är det:)
kram

Linneagården sa...

jag tycker du är jätteduktig som läser! själv är jag inte den som har "belen"....
lycka till med plugget då!

kram kram //madelene

Anonym sa...

Lycka till med plugget! OOOOOOOm du känner för en paus så vet du ju att Susanne-rabatten står orörd;)Ska kanske till Dvärsätt efter jobbet. Slår dig en signal.
Saknar dig på jobbet!
Kram AC

lolla sa...

hejsan
är det kursen digital fotobehandling genom högskolan i Jönköping ?
den har jag sökt nu till hösten,är den bra...vettig alltså....
måste man köpa hela photoshop eller? pris ungefär?
ha en fin dag...och plugga
på nu :-)
kram lolla

Bygatan sa...

Åhh jag känner igen det där med karaktär till att verkligen komma igång att plugga...men det ser ut som om du kommit igång nu iaf;-)

Kranen är en bugnatese, köpt på en gårdsbutik i Mora. Finns även modell mindre som ska sitta vid en mindre ho sen.

Plugga på...kram Lena

Helena sa...

Hej! Hittade hit av en slump! Vilken mysig blogg du har! Ska kika vidare lite här nu! Ha en fin dag! Kram Helena