16 maj 2009

Första försöken

För snart en månad sen, var jag iväg med min kompis A, på en tovningskurs! Hon hade redan varit där en gång, men ville pröva igen och bjöd med mig.

Två rara och duktiga tjejer som går gymnasiet, har startat ett eget litet företag (ung företagsamhet). De lär ut och håller kurser i tovning. Nu har jag förlagt lappen med namnet på deras företag, men jag har den på jobbet, så ni ska få veta.

Resultatet för mig blev det här (bilden ovan) inte allt för jämna exemplaret av grytunderlägg...Med ett "X" på! Jag samlar ju mina x jag:) Stort blev det också. Passar under stora formar eller långpannan. Eller som sittunderlägg!
Provade även på torr tovning och då fick jag till den här tavlan. Det ska föreställa ett får, men det är inte många som ser att det är ett får..hihi...Jonte gissade först på en svart gris...!

Kul var det i alla fall.

Over and out

1 kommentar:

Erika sa...

Jag gissade på ett får, väldigt tovigt får!?