08 juli 2008

Sex And The City

Igår var jag och såg på filmen!
DEN filmen!
Sex And The City såklart!
Och hur bra var inte den! Samma härliga konversation som i serien. Karaktärerna är sig lik, om än något äldre. Handlingen var härlig och visst rullade det en och annan tår, även om jag inte tycker den är så tårframkallande som jag läst i vissa bloggar och recentioner.

Kan starkt rekomendera er alla att se den. Ni kommer inte bli besvikna:)
Snarare kan det vara så att Ni som INTE sett serien kommer sluka den nu när den går i repris, och ni som HAR sett serien på TV, kommer vilja köpa den på DVD och frossa på kvällarna:)

Och ja!
Jag vill se den igen!

Over and out

2 kommentarer:

Meeri sa...

Jag bokade biljett till premiären tre veckor i förväg och ska snart se den igen... Dessutom svårt att somna på kvällarna då det håller på ända till tolv ;)

Anonym sa...

I know! Så sorglig var den väl inte?! Men superbra!