06 juli 2008

Humlebacken


Samtliga bilder i inlägget: Humlebacken
Jag har hittat en, för mig, helt ny blogg. Humlebacken. Bloggen har funnits sen våren 2007, men först nu har jag hittat dit! Men bättre sent än aldrig!

Det är en bygg-blogg, och följer ett husbygge i Höllviken, Skåne.
Ett KarlssonHus som är helt fantastiskt vackert!
Vackra detaljer och annorlunda lösningar.
Gammaldags charm!
Och en del moderna inslag, som rostfritt tex.
Loppisfyndade fönster är några av alla vackra detaljer som finns i huset.
Kommer absolut följa denna blogg framöver! Kika in du med:)
Over and out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag har sett andra bloggare som lagt sina byggprojekt.Spännande att följa som du säger.
Det blir nog ett fint hus detta i Höllviken.
:-)

Anonym sa...

Hej själv
så kul att du skriver om min blogg, självklart är det ok.
Själv hinner jag inte blogga så mycket nu, och vi har inte fått nät ännu, så det är lite svårt, men snart ska jag komma igång igen.
Tack för uppmärksamheten!
kram

Lavendel & Romantik sa...

Kul att läsa har oxå besökt den bloggen...Kram på dig och besök oss gärna /Majsan

Susanne sa...

Oj så vackert. Man blir ju lite sugen på att få till det med det gamla huset här hemma, men det kommer inom sin tid.
Ha det bra!

My White Cottage sa...

Jag hittade också den bloggen för en tid sedan och deras hus är verkligen to-die-for, underbart!

Vilka fina loppisfynd du har gjort! Själv har jag inte hunnit med några loppisar nu på ett tag, men på söndag ska jag iväg! Ska bli jättekul, hoppas också på att göra lite fina fynd!

Ha det gott! Kramar Jenny

Anonym sa...

håller på att renovera köket sakta men säkert går det, har funderat på att sätta in fönster i väggen emellan kök o hall-