28 januari 2008

Rosa rum

Fortsättning på min s-holms semester! Hemma hos min kusin och hans sambo bor också deras två barn.
Här kommer lite bilder från lilltjejens rum (hon är 4 år).
Ursäktar bildkvaliten.....
Välkommen in till lilltjejen:-D
Två vita väggar och två ljusrosa. Massor av fina detaljer överallt!

Ordning i hyllan.
Söt garderob och liten byrå såklart!
Och egen skrivplats precis som storebror har:-D
Visst har hon mysigt!
En annan dag ska jag visa bilder från storebrors rum också! Ett rum Jonte skulle döööööö för att få! Måste komma igång med det någon dag.....
Over and out

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Jättefint tjejrum! och vad fin ordning det var :o Borde dra hit min lilla tjej o visa hur det skall se ut :)
Kram
Mia

MiaMaria sa...

Så sött rum och vilken liten söt garderob och byrå.......
Kan tro att denna tjej myser där....
Ha´det så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Åh vad fint! Vill också gör ett rosa rum till Alice. Nu! Vet ju vem jag ska fråga om råd.