14 januari 2008

Julgransplundring

Sent om sider har jag även fått undan den lilla jul jag hade hemma i radhuset. Har satt upp mina ljusrosa paneler i köket och bytt ut tillbehören i Change från Cult.
Kom inte iväg och köpte tulpaner, men det blir.

Igår hade vi besök av min väninna A och hennes familj. Alltid kul! Det blir inte så ofta vi hinner ses numer, men så kul när det väl sker.
Förhoppningen är att vi nästa helg (25-27) kan umgås i vår stuga. Om inte nått (sjuka ungar tex...!) kommer ivägen.
Hon köpte lite smycken av mig också. I julklapp fick hon ett halsband (Lugnvik) och Örhängen (Lugnvik. Finns ingen bild på bloggen..). Nu köpte hon fler smycken vilket var kul!
Tack snälla:-D

Jonte som snorat några dagar blev förkyld också. Attans. I natt var han brännhet, så jag sitter just nu på jobbet, men går hem om ca 30 minuter för en VAB dag.
Hoppas det inte blir långdraget. Och hoppas inte A´s barn blev smittade...

Ska försöka hinna hämta ut min vinst som kommit på posten. Har inte haft med mig lappen till macken inte mindre än 3! gånger. Jag blir så arg. Nu har jag lappen, så nu ska det väl ändå gå:-D

Over and out

2 kommentarer:

Fredrik / Vit design sa...

Hoppas jonte kryar på sig :) Och att ni inte blir hindrade nsäta helg... Kramkram

My White Cottage sa...

Härligt med vänner på besök! Hoppas nu Jonte kryar på sig snabbt!!

Ha toppenbra vecka!
Kramar från Jenny