18 december 2007

Give Along

Uppdaterat inlägg med bilder!!!!

Igår kom paketet från Interior Give Along Webring! Min hemliga vän visade sig vara Norska!!! Så kul tycker jag! Nu måste jag börja bättra mig på att läsa norska bloggar! De flesta i give along..verkar vara från vårt vackra grannland:-D

Så här såg paketet ut! Fint va?! Vackert papper och sidenrosett med text i guld "Merry Christmas"! Och en söt liten etikett med fina ord!!
I paketet låg två stycken bedårande, ca 1 dm långa, änglar i det tunnaste glas! Kjolen är lite "shabby" silvrig, (lite åt fattigmanssilver hållet), och resten i klarglas, och en liten tråd att hänga dem i!!! I like!!!!:-D
Vidare fick jag två vackra röda värmeljuslyktor och två låga röda hjärtformade stearinljus!!
En liten närmare titt på de helt underbart fina änglarna!!!

Tusen tack min kära hemliga vän!!! Du har verkligen träffat rätt när det kommer till gåvorna!! Jag är så glad för dem!! Nu ska jag lusläsa norska bloggar och försöka lista ut vem du är..hihi!!:-)
Over and out

7 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Å vad roligt att hitta din fina blogg :) Hit kommer jag igen!

Ha en riktigt skön julvecka!

Kram Jes

Fredrik / Vit design sa...

Så roligt. Aldrig hört talas om det... Verkar ju vara en rolig grej.. Kramkram

Lina Gardelid sa...

Hej sötboll!

Vad snällt av dig att "göra reklam"! Tack!

Mysig tisdagskväll på dig!

Lallis sa...

Kikar in och säger: Kvällen!
Hoppas att din dag har varit bra.
Kram Lallis

Anonym sa...

Så hyggelig at gaven falt i smak! Og så flott at den kom fram før jul, jeg var litt nervøs for det.

Håper du koser deg, nå i denne førjulstiden! :)

Brunkullan sa...

Anonym!! : Å tack för allt fint! Jag är så spänd på att se vem du är:-D

Eva Agnes sa...

Förstår att du är supernöjd med de fina presenterna.
Mina var också helt underbara.
Ha nu en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År.
Kramar Eva Agnes