04 juli 2007

Schema

Nu direkt vid hemkomst: Slå in tobbes paket som fortfarande ligger i garderoben...och ja..han fyller IDAG!!
F-n...nu minns jag att jag glömt köpa jordgubbarna till tårtan...och ingen affär finns på vägen hem...och jag cyklar...i motvind....= ingen omväg vill jag ta..l..

Vid 17-tiden: Fira Tobbe med paket och tårta...ev. utan jordgubbar....med banan...och chokladriv....

Vid 18: Åka till Tobbes lagkompis familj för gemensam grillfest med hela laget och föräldrar. Blir säkerligen mycket trevligt, då vi har finväder (lite blåsigt, men det är ljumma vindar:-)).

Sen kväll: Lägga Jonte. Hänga tvätt. Fundera på att jag inte packat nått ännu inför 3 veckors semester...åker på söndag....= många dagar kvar....funderar någon dag till..

Senare kväll: Sova, sova säng säng säng

Over and out

Inga kommentarer: