04 juli 2007

Grattis familjens tonåring!!!

Tobias fyller 13 år idag!

Föddes på 1994 års första riktiga sommar dag.
Kom med solskenet och rekordvärmen.

Han är bedårande söt och snäll. Oftast;-) Och är min stora skatt!
Envis ibland, sur ibland, lat ibland..som tonåringar mest. Men oftast är han omtänksam, givmild och otroligt lugn och mjuk.
Svär ALDRIG. Jag menar verkligen aldrig!!
Sällan uppkäftig...men där börjar det ta sig..hihi....
Gör som man säger till honom....ja...efter tjat då...!! Sportig kille och dataspelstokig så klart. Detta inlägg skulle kunna fortgå i evigheter, men han tycker nog redan att jag är fruktansvärt piiiiiiiinsam...så jag slutar nu!

En sak till bara..
Tobias är lillebrors stora idol!!

Grattis vännen och välkommen till tonårs världen!!

Mamma

5 kommentarer:

Anonym sa...

attans att man ska behöva bli påmind så här men tack! Vi firar som vanligt när ni kommer ner så tar vi gemensamt kusinerna imellan. I förskott och efterskott.

Men jag har skickat honom ett mail i alla fall - ifall du ska påminna honom att titta där.

Och jag ställde frågan om presenter men kanske jag ska får förslag från dig istället

Svägersk

Ika sa...

Grattis till tonåringen! Och grattis till tonårsmamman :))
Minns ännu då min yngsta fyllde tonåring...Kändes vemodigt just för att det var den yngsta av barnen.

Hoppas ni haft och fortfarande har en toppendag!

Marika

Anonym sa...

Grattis till Tobias! Hoppas det blir en bra födelsedag! Visst blir man lite vemodig över hur fort tiden går?!

Unknown sa...

Grattis i efterskott!!! :-D

Susanne sa...

Har också en som ska bli tonåring i år. *Snyft* Min lille gubbe är inte så liten längre.
Grattis till Tobias i efterskott!