06 juni 2007

Jonte säger 1

Fick ett tokryck och städade Jontes rum häromdagen.
Rensade i alla leksakslådor, sorterade och dammade. Fick ihop 4 st papperspåsar med sånt som var trasigt, och en med skänkes.....Jonte körde jag ut på gården för att jag skulle få nått gjort!!

När jag städade som bäst var det ju rätt rörigt inne på rummet med olika högar som sorterades....In kommer Jonte. Ställer sig mitt på golvet och ser sig omkring med stora ögon...

Jonte: -"Men du! Lilla vän. Har du stökat ner så här så är du så god att städar själv!!!"

Vaaaaaaaar kan han ha hört dessa ord förr......;-) ????!!

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag slänger också leksaker i smyg!

Skön kommentar!

Lotten sa...

Här är en till som slänger i smyg!

Ja, man får höra mycket som man sagt tillbaka ;-)