31 januari 2007

Isa


Annica påminde mig om en jättekul webbshop!!

Isa Form finns massor av fina tavlor med vackra motiv man kan köpa. Ram ingår inte, men det fina med den kråksången är att då får man köpa det man vill ha istället, för hur många gånger hittar man inte en fin tavla som har gräslig ram och tvärtom!!!

Ur-roliga familjetavlor bla. Eller varför inte samma motiv i olika färger? Eller olika motiv i samma färg!! Knepa och knåpa ihop som du vill:-D

Man får välja färg själv! Och på vissa tavlor får man välja eget namn, tex på barnmotiven.

Hon har en blogg också som kan vara värd att kika in på:-)

Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kul att Du tog utmaningen! Den var menad allmänt till alla.
Jag tänkte läsa Stieg Larssons böcker i en följd vid nåt tillfälle.
Men vad ärde tför bok där mördaren avlöjas på omslaget? ha,
Den är säkert bra ändå.
:)

A L V A S - P A P P A ! sa...

ja det var verkligen trevliga grejor, kanske kan vara nåt till vårt nya ställe.

Anonym sa...

Isa har sååå fina tavlor!! Jag vill ha flera av dom.

Och en stor GRATTIS-kram på födelsedagen!

Anonym sa...

Det ser ut som om jag grattat dig på fel dag. Men jag skrev på rätt dag fast på ett gammalt inlägg :-)