29 december 2006

Saknade

Idag åker jag tillbaka till stugan och familjen.
Det har varit ensamt utan dem på ett sätt, och skönt att få rå sig själv på ett annat.
Men jag saknar dem otroligt mycket!!

Igår kväll for jag, A-C och R med fru hem till K för att fira hennes 40-års dag. K jobbar som administratör på jobbet.
Mycket trevligt. Och den timme vi tänkt stanna blev snabbt till 4,5 timmar.....och några glas vin senare och efter många falska toner på kareoke maskinen stängde vi haket och åkte hemmåt vid 00.15 tiden.....:-)

R kom precis till jobbet......ca 3 timmar för sent och omgiven av en speciell odör kallad bakfylla....Inte så smart...
Men det blir så lätt fel för den mannen!
Fast vi gillar honom skarpt ändå:-)

Själv mår jag som en prinsessa.
Ja, om man bortser från att jag är riktigt trött vill säga!!

Over and out

Inga kommentarer: