12 september 2006

Näääää....inte nu igen!

Inte för att ursprungsplanen för den här bloggen var att den skulle fyllas av utmaningar, men här är en igen!!


1. VAD HETER DU?
Susanne
Annie-Kari Gustavsson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Blåsvarta jeans

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Rix morgonzoo

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Inte nått egentligen...läste rätt mycket och bakade en chokladkaka...surfade på nätet och bloggade förståss. Är på G att bli förkyld så jag orkade inget annat!!

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Frukost nu på morgonen. Yogurt och en macka.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Jättefint höstväder. Solen har knappt gått upp men just nu verkar det bli toppenväder ialla fall!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Okänd kund som sökte en säljare i Lund. Trevlig prick förresten!!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS MOTSATTA KÖNET?
Ögonen....å röva:-)

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jajjamen!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Som en överkörd padda!! Håller på att utveckla nått slags otäckt. Som ett virus, kanske!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola light och rött vin.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
rött vin och pärlande päron- eller rasberry baserade drinkar.

13. FAVORITSPORT?
Fotboll

14. HÅRFÄRG?
Råttfärgat egentligen, men just nu har det någon slags obestämbar färg, då min toning och slingorna börjar rinna ur. Snart dags för en uppdatering på området!!

15. ÖGONFÄRG?
Gröna.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Båda.

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Lillebror Per, fyller 25 i November!

18. FAVORITMÅNAD?
Juli. Och December!!

19. FILMEN DU SÅG??
Pretty Woman......igen!!

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag. Och måndag, för då är jag alltid ledig!!

22. FAVORITHOBBY
Blogga! Och trädgården.

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Hm...nu har det ju inte varit läge för det sista 13 åren, men tidigare var jag det och skulle säkert vara det nu också!

24. FAVORITLÅT(ar)
Växlar ständigt. Just nu det mesta med Pink.

. 25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Måste man välja?!?

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande.

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Kombinationen! Vaniljglass med chockladsås.

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Absolut!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
?

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
?

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I radhus med sambo, 36 år och två söner, 12 och 5 år gamla.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Det mesta. Just nu läser jag Camilla Läckberg "Isprinsessan". Håller på att gå igenom alla hennes utgivna böcker för tillfället. Har precis läst ut "Stenhuggaren" och sen väntar "Predikanten" och "Olycksfågeln". (jag vet....jag började i oordning...). Under hösten vill jag också läsa "Maskrosungen" av Sandra Gustavsson, och "Hemliga Pappan" av Andreas Ekström...mfl.....

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Aqua blå/grön med geleklump för handledens avlastning.....

35. FAVORITSPEL?
Scramble

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
näää

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nja.....näst

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ibland. Ibland inte....

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja!

40. VILKA HAR DU SÄNT DENNA UTMANING TILL?
Ingen. Men jag litar på Meeri....och alla som läser bloggen.....

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba förhoppningsvis, om jag inte är mer sjuk. Annars blir det väl skjutsa Tobbe till scouterna det mest ansträngande jag gör....

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
Började vid 6.40, men pga alla kunder som ringer och avbryter mig.....så blev jag inte klar förren nu vid 8.23.....

Over and out

Inga kommentarer: