14 juni 2006

Fantastiska Fyran

Jaha då börjar vi om från början! Har haft en blog på familjeliv under ca 1,5 månader, men jag har inte varit så flitig direkt.
Min kära jobbarkompis har blog här, så jag tänkte byta:-)

Varför namnet Fantastiska Fyran? För att vi är fyra i familjen och är helt fantastiska;-)
Nä skämt åsido så tyckte jag att det var ett bra namn...och vi är rätt fantastiska också, hi hi!

Fantastiska Fyran består av:
Mamman Susanne, 34 år. Trädgårds fantast som vill mer än jag har energi till....
Pappan Tommy, 36 år. Datanörd, men en ganska söt sådan!
Storebror Tobias, född 1994. Idrotts-, data- och bok intresserad drömkille:-)
Lillebror Jonathan, född 2001. Vilde som är galen i riddare, robotoar, tvspel och allt som storebror gör!

Ska försöka bli en riktig bloggare nu och skriva varje dag....eller nåt....

på återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är nöjd att jag fått med en till i blogg träsket här :) Kul!!