12 juni 2012

Jodå, jag lever!

Men jag har haft noll blogglust i vår.
Nu börjar i alla fall blogglusten komma tillbaka, och jag ska försöka få till ett par inlägg till helgen, som på något sätt får sammanfatta lite av mina senaste 2,5 månader i frånvaro från bloggvärlden!

Denna vecka stundar avslutningsfester, skolavslutning (mina killar går ut gymnasie 2:an och 4:an (mellanstadiet)) samt en fotbollsmatch.
Till helgen åker Tommy och Jonathan på Hudik-Cup, och det är då jag tänker passa på att visa lite kort från min vår/försommar:)

Ha en trevlig vecka!

Kram Susanne

4 kommentarer:

Monachos sa...

Har saknat dig!

Mamma sa...

Så kul att du är tillbaka bloggvärlden!!!! Har saknat dina inlägg! Ha nu en riktigt skön helg, det är du värd! Kramar till dig och familjen

Anonym sa...

Roligt att du är tillbaks! Passa på och vila nu så du orkar med Götet i juli! Ska bli skoj att träffa er alla igen.
Svärmor!

Anonym sa...

Äntligen! :-)

Har saknat dina inlägg.

Kramar Annika F