10 februari 2012

Smycken

Bild: Brunkullan med Mosipperötter

Det här fantastiska armbandet från By Mile, i brunt läder och silver, med barnens namn på baksidan av amuletterna, fick jag av min kusin och hans familj.
Det var i ärlighetens namn min kusins rara sambo A som sett mitt inlägg om By Miles smycken, och tyckte det var en rackarns bra idé att köpa:)

Tack!
Bild: Brunkullan med mosipperötter

Av min styvpappa och hans särbo (jag har lite invecklade familjeförhållanden..hihi..), fick jag presentkort på favvobutiken Mormor Hildur.
För det köpte jag en fin underklänning från Creme, En necessär från NoaNoa samt det fina halssmycket i form av en klocka. Också det från NoaNoa.

Båda smyckena kommer jag ha under morgondagens bloggevent.

Over and out

1 kommentar:

Mamma sa...

Du har fått så mycke´ fina presenter på din dag. Och det är du värd gumman.
Kram mamma