14 februari 2012

Bädda

Jag undrar så över vad jag ska köpa för presentkortet Nordljus, som jag vann på eventet.

Det lutar åt att jag vill unna mig något extra. Som man inte kostar på varje dag direkt.


Med den fina rabattkupongen som följde med goodiebagen, blir det 50% på billigaste varan.

Perfekt heller hur! Då kan jag beställa två set utan att ruinera mig:)


Som ett bäddset från Beach House tex!

Detta ljuvliga rosa gillar jag.

Eller kanske satsa på ett lite mer romantiskt från Af Swedala?


Å..dessa i-lands problem;D


Bilder: Nordljus


Over and out

6 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Suttit och kollat dina senaste inlägg och måste säga grattis. Till en riktigt häftig tripp. Verkar som om det var tokkul.
Kram Annika

Anna-Malin sa...

tusen tack!

och det var väl synd att
vi inte hann träffas.
jag stannade bara en
kort stund då jag
fortfarande hade feber :(

men det kanske kommer
fler tillfällen :)

ha en fin kväll.

kram
anna-malin

Coolaannna sa...

af Swedala röstar jag på!! Älskar det!

Kram Anna

Hanna sa...

Ha en fortsatt bra alla hjärtansdag!
Kram
Hanna

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Grattis till vinsten! Kul, jag är säker på att du köper något fint, kram

Unknown sa...

Klart vi fixar en ny berlock om du inte hittar den :)

Hör av dig igen!

Kram