19 januari 2012

Wishlist

Bild: Milkandhoney

Ett par höga knästrumpor från Odd Molly står högt på önskelistan. Färg är inte så viktigt. Men gärna beige, rosa eller svarta.

Bilder på väska och äggkopp: PerlanLiving

Vi behöver äggkoppar i stugan. Minst 4 st. Helst 6 st.
De här från Tine K (finns bla hos Perlan Living, älskar jag!
Den fina stråväskan skulle få agera både synlig förvaring för mina scarfar och halsdukar.
Ibland kunde den få följa med på stranden eller utflykten, fylld av handdukar/plädar och annat bra att ha.
Bild: Love Forever

Den här ponchon från Love Forever älskar jag! Har provat den live på Mormor Hildur och dog nog lite! Lovely. Just lovely:)
kofta med strutsfjäder
Bild: Meinto

Långkoftan från Creme är väl helt underbar! Även den provade jag hos Mormor Hildur i en beige nyans. I love:)

Ja det var några mer saker att lägga i min wishlist till födelsedagen.
Tänk på att det är rea på flera ställen just nu:)

Over and out

3 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh vilken underbar inspiration du bjuder på, tur att även jag snart fyller år så man kan önska sig saker så här inför våren.
Ha en bra dag.
Kram Theres

Tidsmästarinnan sa...

Hej där!
Smart att ha lite tips såhär inför födelsedagen på bloggen :-)
Koftan var ju kanonfin, gillade äggkopparna också!
Kram kram
Susanne

Hanna sa...

den väskan är nog en av de populäraste just nu. Har sett tre stycken på olika bloggar nu bara på en kvart.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna