05 januari 2012

Julklapparna



Har ju inte visat julkapparna ännu!
Från jobbet fick vi presentkort, där man kunde välja presentkort på lite olika butiker. Jag valde Mio.
Då jag passade på att handla i mellandagarna så fick jag två kuddar och en pläd för pengarna.
Dessa har jag i soffan här hemma i radhuset. Tycker de passar bästa här.
Jonathan kom snällt ihåg vad mamma pekat på:)
Han fick en slant av Tommy, och fick själv handla. Då blev det en lykta och en ny manchett från Cult Design (Den höga flätade samt den med tomten på). Mitt i prick.
Vi på jobbet kör en julklappsbytar grej..och där kammade jag hem vita bokstäver som bildar GOD JUL, samt detta &-tecken. Mycket fint!
Mini smällkarameller som jag pysslade ihop innan jul.
Tänk att den fina, fina renfällen fick jag av mamma. Och tänk att man ska få en fäll från Stuuuuureplaaaaan, när man bor nästan i fjällen..hihi....Fast renen var tydligen från Finland fick mamma veta när hon köpte den;D

Den läckra kudden fick jag av Tommy och barnen. Tycker den är så himla julig och fin med det röda äpplet!

Jag fick några fler klappar också. Bla kroppssmör, doftljus från Durance, presentkort på Aroma massage, en bok och ett fint fat (som jag inte fotat ännu).

Tack allesammans!

3 kommentarer:

Coolaannna sa...

Vilka fina julklappar du fått!

Kram Anna

Anonym sa...

Vet att Tommy fick med sig hem ett precis likadant renskinn, sist ni var här + flera fårskinn!?


Svärmor

Att vara någons fru sa...

Underbara saker! Och jag är fan avis på snön.

Kram