15 december 2011

My Kind of Tomte

Bild: Collage av egna bilder

Too di Boo startade en sån fin sak här i juletider på sin blogg. My Kind of Tomte
Hon lade ut några saker som hon ville skicka vidare, helt gratis till någon som i sin tur sedan ska ge bort något helt gratis.

En win-win situation alltså!

Det behöver inte vara något nytt, men det ska vara helt och rent såklart. Smycke, inredningsdetalj eller klädesplagg spelar ingen roll:)

Jag tyckte det var en fantastiskt bra idé och anmälde mitt intresse för ett fint armband.
Och då jag hade turen att få just det fina armbandet, så är det nu min tur att vara My Kind of Tomte.

För flera år sedan, innan Snö Of Sweden bara sålde smycken, sålde de kuddar och andra inredningsdetaljer. Jag köpte då 3 st sådana här fina ljusstakar.

Nu får en av ljusstakarna från Snö of Sweden bli mitt bidrag till leken.

För enkelhetens skull kommer min vän A-C få välja ut vem av er som kommenterar här nedan, som har den bästa motiveringen till varför man vill vara med i leken. Den som blir vald får ljusstaken.

Den som blir vald måste sedan i sin tur välja ut något att skicka vidare på sin blogg.
När personen gjort det (du måste maila länken till inlägget till mig), så skickar jag ljusstaken.

Häng på du också:) Skriv din motivering här nedan. OBS att det denna gången tyvärr bara är du med egen blogg som kan vara med.

Senast den 27/12 vill jag ha ditt svar!

Over and out

1 kommentar:

Mamma sa...

Så himla tråkigt att jag inte har en egen blogg!!! Den där ljusstaken är ju sååååå fin! Men jag har ju redan två stycken sådana (som jag fått av dig min kära dotter!)men skulle inte ha nåt emot att ha en till!
Kram mamma