10 december 2011

Jag har blivit faster!

Pappa och jag 1972

Jag har blivit faster till en liten tös på 3666 gram och 50 cm lång.
Namn är under produktion, och jag är stolt som en tupp!
Enligt min bror ser hon ut som Budda. Jag tror hon ser ut som en prinsessa.

Fick ett MMS av min bror, där han håller i raringen, och tänk att bilden påminner så om denna, på mig och pappa, och man kan se hur lik pappa och Per verkligen är:)

Grattis Per och Lotten! Å vad jag längtar till jag, som en sann faster, kan få nypa lite i de där budd..prinsesskinderna och säga att det fasligt vad hon växer fort!

Over and out

5 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Åååå grattis! Vilken lycka!

Johanna Stålros sa...

Stort GRATTIS! Kram Johanna

Coolaannna sa...

Men GRATTIS!!!! Vad kul och mysigt det låter. Jag vill också bli moster (i detta fallet) men det ser mörkt ut!! Kanske om några år kommer barnbarnen <3

Du får glädjas över den lilla prinsessan!

Kram Anna

Mamma sa...

Det är så roligt att du fått glädjen att bli faster! Grattis gumman!
Och så kul det är att få se den fina bilden på dig och din pappa. En mycket fin bild!
Kramar till dig och de dina

Anonym sa...

Hej faster ! :)

Grattis, vad kul!! STORT tack för ett fantastiskt julkort, det var såååå fint!!

Kramar Annika F