08 november 2011

Det knackar!

Bild: Det Knackar


Helgen var toppen på alla sätt.

Jag fick byta några ord kring en ljusstake av rör, med Mija Kinning.

Bara en sån sak:)


Jag kan lägga en hel butiks innehåll till min önskelista: Skalets Inredning.


Marknaden i Kvarnsjö gick riktigt bra. Tillslut. Först var där inte så mycket folk som det brukar, men de ramlade in på slutet, och jag fick sålt nästan allt fikabröd och ett och annat smycke.


Idag fick jag se att Mija ska vara med i ett nytt inredningsprogram på Expressens WebbTV.




Man kan ansöka om att vara med, med start idag.


Ta chansen!

Jag är rätt så sugen själv:)


Over and out

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

kanske skulle ta chansen....spännande...kramis semlan

Johanna Stålros sa...

Spännande...Kram Johanna

Johanna Stålros sa...

Spännande...Kram Johanna