07 augusti 2010

Sensommarfest på altanen

Som jag skrev igår, så tog jag in lite mer färg till det limegröna på altanen inför grillfesten.
De vackra rosorna kom Sjabbig men chic med.
Extra förtjust är jag i den söta duken från Indiska. Precis så där färgglad som jag önskade.
Festen var riktigt skoj. Men med tanke på att det är intensivt ända in på småtimmarna, igår ca 03.40, är det kanske inte konstigt att det går ungefär 2 år mellan gångerna vi har fest..haha. Och tur för närmsta grannarna kanske.......*harkel*!
Jag och Sjabbig Men Chic, Lisa röjde loss till spotify, efter lite vin och en och annan päronconjacs slurk:)
Med en glad vän, A, som publik:)
Idag har jag skrapat ihop resterna av festen, hällt i mig 6 koppar kaffe, konstaterat att finaste skålen är sprucken, Jonte har blivit förkyld och att jag har världens bästa grannar och före detta grannar!
Ser fram emot grillfest a´la 2012!
Eller ska vi våga oss på en redan nästa sommar?;)
Over and out

2 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Vilken härlig fest!!
Och sköna spotify-bönor :-)
Den där duken har jag gått och nypt i flera gånger ska jag säga dig, supersnygg är den.
Kram kram!

Sjabbig men chic sa...

Vi aka ta en snart så det så!