30 maj 2010

Snälla sommar! Väck mig!

Har verkligen inga sommar känslor. Kanske därför jag inte bloggat på länge? Massa inredningslust, men kommer inte till skott.
I blomlådorna ute har jag fortfarande vissnad ljung och tall/granris.......penseerna köptes för ca 2 veckor sedan, men är inte planterade. De är fina fortfarande dock, så de ska i jord under veckan...
Altanen är allt annat än iordningställd inför sommar. Inte ens ungarnas studsmatta är monterad.


Hoppas dunderförkylningen ger också. Har inte orkat nått på hela helgen....
Bara gnäll som ni hör......;)

Men.
Morsdagsfirande fick jag i alla fall. Och vann 20:- på en av de lotter jag fick:D

Over and out

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som är sen med allt i trädgården :) Krya på dig!!

Tjing aka

Tigris Predikantan sa...

Du är inte ensam om denna trötthet!
:)

Snäckskalsdalen. sa...

Nej, nej, ensam om tröttheten är du inte.....varje dag brottas jag med den och det här med huvudet fullt av idéer, det har jag också, men det är väldigt lång uppstartstid.

Men det kommer - man går i vågor när det gäller energi - i alla fall tror jag det!

Ha det riktigt bra
Agneta