27 januari 2010

Födelsedagspresenter?


Bild: Väskan

Jag fyller snart år, och något jag verkligen behöver är en ny resväska! Både ett handbagage och en stor resväska.
I påsk, åker ju vi till Barcelona, och reser med Ryan Air...vilket försvårar väskjakten något. De har ju sina måttbesämmelser, och 55x40x20 cm får den högst vara.
Har ni tips på väskor med hårt skal, som rymmer innom dessa mått så hör av er. Färg rosa eller turkos helst. Svarta och silver undanbedes (sådana har jag hittat massor dock, inom måtten!).

Den här snygga kabinväskorna ovan, från Epic G-Force, är just 55 cm. Men resten av måtten då?
Är lite kär i den vita, rosa och turkos!
Champagnefärgad väska från Titan xenon plus 75 cm, är en annan väska jag kikat på. Den faller under kategorin resväska. Men helst hade jag som sagt velat ha en ljust rosa......

Fast den här turkos väskan vore inte heller fy skam. Den här från Samsonite aeris basic. Gillar! Kanske den till mig, och den champagnefärgade till Tommy? Eller tvärtom.
Jag vill helst inte ha en svart eller silverfärgad. Det har ju alla! Rött och vinrött är också för vanligt. Jag vill kunna urskilja min direkt bland mängden när bagagebandet börjar snurra:)
Får jag ingen väska, vill jag gärna ha ett Beater Blade till min Kitchen Aid:)
Jag kan också tänka mig ett presentkort på förvara.se. Ett halsband från Edblad&Co.
Samt presentkort på Hamngatan 10 & 12 eller MIO möbler!
Over and out

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

OCH! Fred på jorden... helst rosa eller turkos;)

Kramis Lisa

Vit som snö sa...

Ohhhh vad kär jag blev i den fina rosa!!!!
Hoppas det blir en sån!
Kram Cilla

Anonym sa...

Hejsan svejsan!
Hoppas du får allt du önskar dig.
Väskorna var ju super läckra, man blir ju glad att se dem.
ha en fin torsdag!
Kram Bodil.

DRÖMHUSET sa...

Åhh vad härligt med en tripp till Barcelona! Gillade också den rosa väskan, ursnygg!

Kram Sofie