10 november 2009

Advents belysning

Bild: Åhléns


Det finns mängder av vacker adventsbelysning! Jag gillar Elflugan (Orginalet) tex. Har en fin kopia, men den äkta är så mycket snyggare!

Sen gillar jag Sten Bengtssons luciatåg! Och hjärtljusstakarna med två eller 4 elljus. Jag har en med 2.

Den här änglaljusstaken från Åhléns kommer eventuellt pryda Jonathans rum i stugan i jul. Hans stjärna har dragit på sista sucken, och den här tror jag skulle falla även honom på läppen!

Bild: Gnosjö trading

Hamgatan 12, har de den här läckra ljusstaken! Tycker den är jättefin, och jag som gillar bokstaven "X" och allt;)

Superfin tycker jag!

Bild: DesignOnline

Joy, från Design Online, av Josefine Hagberg, är också så läcker! Den skulle jag gärna ha hemma i vardagsrummet!!

Over and out

7 kommentarer:

Anna-Malin sa...

Tack för tipsen!! De behövde jag.
GILLAR änglaljusstaken, OCH den med X:en, den vill jag ha.
Får in och kika närmare på den.

Ha det gott!

Anna-Malin

Lilla huset på prärien sa...

Ahhh vad mycket fint det finns! Jag älskar julen och vill gärna ha massor av stakar och stjärnor framme :)

Tack för alla tipsen!

Kram Jenny

Henricks tankegångar sa...

Jag skall ju investera i en adventstake för första gången i mitt liv, och det blir den sista på listan, älskar den! Den var lite kul den från Åhlen´s med;-)
/ H

Sjabbig men chic sa...

Den där från hamngatan är ju kanonsnygg! Även den längst ner är läcker.

kramis Lisa

Nilla Q sa...

Jättebra tips! Dom var fina allihop, svårt att välja! Tyckte den sista var cool, har inte sett nåt liknande förut.

Ha en bra dag!

Kram Pernilla

Signe 1 sa...

Mycket fiint pyssel du visar! Håller med, det finns hur mycket som helst nu, och jag med min beslutsångest, hihi. Kram på dig! Sofia

purple area sa...

Så fina, är lite tveksam till adventsljusstakar, men de här var jättefina. Gillar speciellt Stockholm Design House vackra vita.