10 maj 2009

Pisstofflor

Pisstofflor kallar man dessa gummitofflor. I alla fall här uppe:)
Egentligen ska det väl vara vanliga gummistövlar med avklippt skaft, men om man hittar ett par som redan är tillverkade är det väl också pissetofflor?

Dessa kommer från Tretorns rosegarden serie. Ljust, ljust grågröna är de, med litet rosenmotiv på sidorna.
Tobias lagkompis mamma hade köpt dem på rea hos Granngården, och det var fel storlek.
Tänk så precis att det var just min:) Så jag köpte dem av henne för reapriset 60:-!!!!!
Som hittat. Sköna är de också!
De har redan hunnit tjänstgöra vid två tillfällen. Dels på fotbollslagets städning av sopsorteringsområde, och dels idag vid rabattanläggning.

Over and out

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte mina igår på granngården för futtiga 49 kr!!!
Kram Linda

Brunkullan sa...

Hihi..jag förstod att Anita skulle väntat till det var 70% istället:)

Fia sa...

Åååå julrosen va vacker, min blir bara en eländig stor buske som inte blommar.
Fia

Erika sa...

I bland är ju Cracks skorna mindre bra som när det är blött för de läcker ju in då. Dessa verkar perfeka ta av o på tofflor.

Hanna sa...

Jätte söta.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

tina | pepparochvanilj.se sa...

Haha vilken tur! Fel för en blir så rätt för en annan :D

K R A M // t i n a

Anonym sa...

Vi kallar dom för pisshästar, här i dalarna.