22 februari 2009

5 saker som gör mig glad

Jag har blitt utmanad av lolla.

1. Min familj
2. Att åka till stugan och bara ha mysigt
3. Mina kollegor! Utan er skulle livet vara mycket tråkigare:)
4. Resa. Både inom och utom riket.
5. När någon skriver en snäll kommentar här på bloggen, eller säger nått fint till mig IRL *fjäsk, smicker..ja allt går bra;)*

Skickar vidare till 3 stycken..

Barn och Inredning
Lallis
Monachos

Annars är jag jätteförkyld. Det har varit på gång några dagar, och igår bröt det ut. Idag rinner ögon och näsa, men jag hoppas kunna jobba imorgon ändå...har så många sjuk och vab dagar hittills i år att jag inte vågar tänka på det nästan.....hujedamig!

Mina 3 killar drog till stugan i går morse. Så jag har fått snörvla ifred. Igår låg jag mest på soffan, tvättade en maskin, men orkade inte hänga den förren idag....
Jag är inte så mycket piggare idag, men måste nog ut och skotta snart, för det har kommit mer snö....Det räcker nu!!

Over and out

3 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Krya på dig!!!

KRAM från Eva

Erika sa...

Krya på dig, hoppas den fiska luften hjälpte lite!

Barn & Inredning sa...

Ser att jag blivit utmanad av dig...så kul. Ska anta den så fort jag kan...spännande!!

Oj stackare att du också åkt på förkylning...det är inget vidare...tur att du kan få lite lugn och ro och snörvla själv.
Jag håller på att friskna till nu,men dottern min är inte lika frisk...Håller med dig...man får panik när man tänker på hur mycket sjukdagar och Vab dagar man har....
Denna vintern har inte varit så skoj!!

Krya på dig,Kram MAlin