30 januari 2009

Man tackar:)

Sjabbig men Chic och Livet hos mamma-mu, har gett mig den här fina awarden! Gulle er!

Man ska lista 5 saker jag inte kan vara utan. Helt utan inbördes ordning!

1. Min familj! Vad vore jag utan dem? Inget!

2. Min blogg! Herregud så beroende jag blitt av den här bloggen. Att det blir som en liten dagbok är ju det bästa, men också att jag möter så härliga människor genom den. Just nu kan jag inte se att jag kommer sluta:)

3. Det här är lite pinsamt...men Trosskydd..;) Jag känner mig naken utan dem!
Hur knäppt låter inte det..haha:D

4. Mina vänner såklart! Och mina kollegor! Främsta skälet till att jag fortfarande jobbar där jag gör:) Love you!

5. Vår stuga! Utan den vore livet tomt. Vad gjorde vi innan? Var hämtade vi andan? Var umgicks vi? Om jag så måste gå på gatan för att få mat på bordet, så säljer jag den aldrig! Hellre flyttar jag dit för gott:) Till stugan alltså...inte gatan;)

Tack för det fina awardet. Ni är så gulliga!

Lämnar det vidare till alla i min blogglista!

Over and out

9 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vet inte om du missade min kommentar längre ned men jag har en vårlig ny banner till dig när du vill byta!

kram

Lilla huset på prärien sa...

Ha, ha, ha... vad roligt med trosskydden! Det var dagens skratt :)

Önskar en mysig fredagkväll!

Kram Jenny

Fröken Fräken sa...

Vaddå? Beroende av bloggen?! Neeej inte är jag det... ä-hum. Okejrå, den skulle nog hamna på min lista också!

Hoppas du har en trevlig kväll, själv ligger jag med fötterna högt!

Widénskan sa...

Trosskydd... ha ha du är underbar!
Känner igen bloggberoende ;-)
Men tur att du inte kan vara utan den för då hade vi inte kunnat läsa här jue!
:-)
Kramar

Mjuka sa...

Grattis till award och kul att läsa dina svar! Ha en fin helg du!!
kram Malin

Anonym sa...

Trosskydd är bra grejer det;)

Och vilken fin banner du fått! Kram Annica

Sjabbig men chic sa...

Jättefin banner!! Det är Maria va?
Vilka bra grejor du kom på. Fast tänk att trosskydd kan höra till de fem saker i livet man inte kan vara utan. Toapapper??
Eller lufttorkar du hellre bara du får ha trosskydd?

Kram Lisa

Therese sa...

Så fin din nya header är! Och jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg, jag tittar in här nästan varje dag, men är lite dålig på att lämna kommentarer... Men nu vet du iaf att jag brukar titta in här och inspireras!

Trevlig helg!

Therese

http://lurans.blogg.se

Zizzi sa...

Oj! Vad förvånad jag blev när din sida kom upp och den inte såg ut som den gjort tidigare! Men finfin är den!
Kram cissi