23 november 2008

Awards!

Jag har fått en award av Tekla Maräng!
Så snällt! Jag blir lika rörd varje gång jag får en utmärkelse:)

Dessutom har jag fått denna award av Widénskan! Och Sjabbig men chic!
Ibland undrar jag vad jag gjort som förtjänar alla snälla rara vänner. Både de IRL och de som jag träffar genom nätet:)

Ni är underbara!
Tack:)

Skickar dem vidare till hela min blogglista! Vet att många redan fått den, så det är främst ni som inte fått någon på sista tiden som kan känna er träffade:)

Over and out

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jodu, visst har vi snö, säkert i genomsnitt 3 dagar om året... det är därför man far ut med kameran...
Det är nog tredje dagen idag, så nu smälter det nog i morgon:)
kram och gonatt.

Gårdsromantik sa...

Men det är ju för att Du är så underbar!!!

Kram Maud

Anonym sa...

Grattis! Du förtjänar alla fina awards som finns!

mig & alice sa...

Grattis till din award!
Visst är det härligt att man får så mycket positiv energi av alla bloggare.
Har man en dålig dag så kan man bara gå ut och läsa vad alla goa människor skriver så blir man genast på bättre humör.

Hoppas att din helg varit bra.
Kraam
Melinda

Anonym sa...

Kan meddela att ditt zinkhus är skickat från mig.. Men jag måste haft bråttom värre om det inte fanns någon orderspec, eller något från mig. Låter märkligt, men jag ska inte säga att det inte är så. Det har varit många zinkhus som har packats..
Låter som det är posten som bundit ihop paketen. Någon annan förklaring har jag inte! :)
F'låt för mitt slarv, va ju inte alls meningen.
kraaaaaaam

Zizzi sa...

Jag tycker SÅ himla mycket om din blogg! Du är värd varenda utmärkelse du får!
Kram cissi